خواستگاری های من

عاشقانه های دیروز که به عشق پایدار امروز منتهی شد

خواستگاری های من

عاشقانه های دیروز که به عشق پایدار امروز منتهی شد

شهید متاهل

جداً اینکه ثواب شهدایی که متاهل هستند بالاتر است یکی شاید این است که ایشان ارج و ارزش عشق (حداقل در حد دنیایی آن را) تجربه کرده اند و آن گاه می توانند از شراب عشق واقعی حضرت حق بنوشند.

بگذار ظغیان احساس و دل ، عقل و منطق را در امواج سیل گون خود بشوید و انسجام آن را به پراکندگی مبدل کند. خوش آمدی ای عشق ِ ناگاه که گاهی طولانی است منتظر توام که مثالی از انتظار بزرگ ما از آن عشق بزرگ و حاصل هستی است.


بعد نوشت: خوب دل نوشته های چندین سال پیش است ، اجازه دستکاری به خودم نمی دهم تا شاید حال و هوای اون موقعم رو بهتر منعکس کنه

نظرات 1 + ارسال نظر
زهره خاموش سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 10:22

سلام من که چیزی دستگیرم نشد ...نه ماجرایی نوشتی و کات کردی .....

خوب دل نوشته های چندین سال پیش است ، اجازه دستکاری به خودم نمی دهم تا شاید حال و هوای اون موقعم رو بهتر منعکس کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد