خواستگاری های من

عاشقانه های دیروز که به عشق پایدار امروز منتهی شد

خواستگاری های من

عاشقانه های دیروز که به عشق پایدار امروز منتهی شد

آیا به لحظه نهایی رسیده ام؟

20/09/1381

خدا نکند در این لحظات آخر از راه به در شوم، کج کجکی دارم راه می روم. گناه نهان گلویم را گرفته و سخت می فشارد. کمی قساوت دل پیدا کرده ام نکند این دم آخری که امکان حلال فراهم می شود در امتحان رد شوم. سر دو راهی گیرم. 

شهوات و خواسته های زودگذر جلو عقل سلیم را گرفته اند و سد راه دید روشنگر شده است.


فردا جلسه خواستگاری است...

نظرات 1 + ارسال نظر
پیچک شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 16:26

من که اصلا سر درنیاوردم از اسم وب و نوشته ها
فک کردم الان قراره خاطرات خواستگاری رو بخونم

کم کم به اصل خواستگاری هم می رسیم
صبور باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد